feta kossa

dom flesta har väl haft "en" sån där tjockis dag.
då du äter allt du kan tänka dig, den största chokladkakan, en chipspåse,
mackor, pizzam allt! Till och med när du är så mätt att du n'stan vill spy så fortsätter du att trycka i dig?!

Så har jag haft flera tusentals gånger, och jag skyller på det ena och det andra.
Tröstäter, "ska bara äta den här" allt. ush det är hemskt!

Sånna dagar mår jag så dåligt och med ett självförtroende på botten!
Jag vill inte leva så jag vill inte titta på en dubbelhaka och fettvalkar i spegeln

NEJNEJNEJ!

Jag vill Se de personen jag verkligen, med en vikt som passar mig och min personlighet.
Jag älskar kläder er för fan ett modefreak med det kan jag inte visa eftersom de sitter inte snyggt på mig!
Men det ska dom allt göra, och när man blir kallad fet kossa av svartsjuk 15årig tjej så måste det fan bli förändring.

Det blev jag nämligen idag, för att hennes "pojkvän" smsat till mig, då säger jag stackars tjej,
Men jag tackar henne ändå för hon gav mig full motivation! ! !

Så skriver snart om morgondagens planer! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0