Välkommen till min viktblogg! (presentation)

Kul att du hittade hit, verkligen!
Antar att du också vill gå ner i vikt?
(och kanske till och med har en egen viktblogg?

Angelica heter jag, 19 år.
Trött på min vikt och ska uppnå mitt mål!
startvikt: 87kg
Målvikt: 65kg
Mitt mål är att gå ner 23 kg och och 30 vilket det står i headern,
men det kommer jag ändra framöver.
Det här är AnjeliQa:
En äventyrlig tjej som gillar utmaningar,
det här kommer att bli den största jag vunnit!
Har varit medlem i: vv, olika vikt hemsidor, ätit GI,
druckit naturilette, sjukhus sopps dieten...
Men nu ska jag köra efter känslan och viljan.
äta nyttigt, dra ner på kolhydrater, träna mer och sova!
Jag har extrema förebilder som jag knappt vågar titta på själv men när jag gått ner 7 kg
lovar jag att lägga ut bilderna! En rubrik om delmål kommer här näst, likaså med mina exakta mått.
Jag älskar att fota och har precis köpt en systemkamera så en hel del bilder i övrigt kommer även att uppdateras.
Vill bara säga att det är ni som peppar mig att hålla den här sidan igång med era kommentarer och era eventuella bloggar! TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0