Veckans träning!

Måndag - ett medelpass
Tisdag- Gym (30 min kondition + 20 min styrkövningar)
Onsdag- step 1 eller medel (alexandra J)
Torsdag- 40 min promenad + 15 min styrkövningar
Fredag-Gym (25min kondition+15min styrkövningar)
Lördag- Promenad 30 min (ev. bas 75)
Söndag- ev.Afro annars ingenting.

(jag kan välja en dag då jag bara tar en liten promenad till exempel lördag eller söndag)
Man behöver ju vilodagar också! Så vill jag köra på i lugnt tempo för att orka med nu, och håplla motivationen uppe. Kan tänka mig att jag är rätt trött på onsdag efter jobb och allt sånt, och om så är fallet så kan jag byta med torsdágen och ta promenaden då ... jaa, ! får se men imorgon ska jag fan ta mig till friskis!!!

tisdag med då kan jag locka mig med att få sola efter !

Kommentarer
Postat av: Veronica

Vilken härlig blogg du har, vi får följas åt och peppa varandra!

Ha en härlig helg



Kram Veronica

2010-01-29 @ 22:36:03
URL: http://mindreavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0